Khamis, 27 Julai 2017

Kord Lagu Jampi-Hel Husaini

ad300
 Kord Lagu Jampi-Hel Husaini





Dm                 Gm
Bermula pandang pertama
      A                Dm
Terlihat kamu di depan mata
Dm              Gm
Terasa debar di dada
     A                Dm
Menahan rasa bila kau ada

[Pre-Chorus]
      A#          C
Kau buat ku terpaku
      A        Dm  C   A#
Sepertinya diriku yang mahu
      A
Diri kamu

[Chorus]
      Dm                         Gm
Dan bila kau hadir bagai satu misteri
       A                      Dm
Ternyata diriku bagai sudah dijampi
      Dm                         Gm
Dan bila kau hambakan hati ku kembali
       A                        Dm
Ternyata hanya kau harus aku cintai

[Verse]
Dm             Gm
Ha ha ha aku ketawa
     A               Dm
Terasa aku tak tentu arah

[Pre-Chorus]
      A#          C
Kau buat ku terpaku
      A        Dm  C   A#
Sepertinya diriku yang mahu
      A
Diri kamu

[Chorus]
      Dm                         Gm
Dan bila kau hadir bagai satu misteri
       A                      Dm
Ternyata diriku bagai sudah dijampi
      Dm                         Gm
Dan bila kau hambakan hati ku kembali
       A                        Dm
Ternyata hanya kau harus aku cintai

[Bridge]
A#              Dm
Malam, berganti malam
          E
Masih terbayang
          A             A
Apa yang berlaku, pada diriku
      Dm
Ternyata kamu
Dm                A#
Ternyata kau mahu diriku
A#                A  A
Selama kau milik kuu woohohoh

[Chorus]
      Dm                         Gm
Dan bila kau hadir bagai satu misteri
       A                      Dm
Ternyata diriku bagai sudah dijampi
      Dm                         Gm
Dan bila kau hambakan hati ku kembali
       A                        Dm
Ternyata hanya kau harus aku cintai

[Outro]
      Dm           Gm
Dan bilaaaaa (hambaaa, hambaaa)
       A
Ternyataaa
            Dm
Yang aku cintai
A                   Dm
 Hamba, yang aku cintai

Share This
Previous Post
Next Post

Pellentesque vitae lectus in mauris sollicitudin ornare sit amet eget ligula. Donec pharetra, arcu eu consectetur semper, est nulla sodales risus, vel efficitur orci justo quis tellus. Phasellus sit amet est pharetra

0 ulasan: